23 Ocak 2014 Perşembe

Görüntü var ses yok...

Sonunda gitti ama zamanlaması çok iyiymiş. Çünkü sesimi kullanmak zorunda değilim yani ders bitti , ses gitti hesabı.

İki gündür boğazımdaki yanma ve batmanın sonucu bu oldu. Sabah uyandığımda "günaydın" demek istedim ama diyemedim. Ses çıkarmaya çalıştım ama beceremedim. Kısık boğuk birşeyler vardı. Oğluşu uyandırmak istedim ama ne mümkün ? Fısıltı modunda yanına gittim öyle uyandırdım. "Nolduu? Neden sessiz konuşuyorsun? " diyerek uyandı. Konuşamamak meğer ne kötüymüş ...

Boğazımı yumuşatsın diye Ihlamur, limon, elma, zencefil ve balla günü geçiştirdim. Öğlene doğru konuşmalarım en azından anlaşılabilir olmaya başladı. Şimdilik idare ediyorum sadece yutkunma sırasındaki batmalar rahatsızlık veriyor. Bakalım sabaha hayırlısı...
 

2 yorum:

Handan dedi ki...

Ben de aynı durumdayım Öziicim :( Adaçayı da iç o da iyi geliyormuş boğaz ağrısına. Hemen iyi olmamız lâzım. Geçti geçti...

özii dedi ki...

Sanada geçmiş olsun.. Bu sabah dünden daha iyi ama gecicek gecicek :)))