2 Mart 2014 Pazar

Ilhan da kim?

İki üç gündür bunu yazmalıyım diye aklımdan geçirdiğim şeyleri unutuyorum. Unutuyorum çünkü ya gece uyandığımda ya da uyumadan çok kısa bir süre öncesinde aklıma geliyor. Defalarca diyorum  kendime "üşenme kalk not al , bişi yap"  ama bunuda unutmam artık pes diye diye ne düşündüğümü bile hatırlamıyorum. Pes yaniii....

Şimdi kim kalkacak o yataktan da , gidip not alacak daa. Gecenin bir yarısı telefonumu elime alsam , ona not almaya çalışsam o da olmaz. Hani adam gözünü açsa , bu saatte hayırdır dese haklı yani. Gündüzler torbaya mı girdi be hatun ? dese diyebilir miyim " ama ama ama , ilhamdı , geldiydi , yazı yani , unutuyorum da , kem küm olacak iş değil yani :))) 

Sonra olay uyku sersemliğiyle  " İlhan da kim ? " 'e dönüşebilir ki , hiç gerek yok :))) Elbet hatırlarım sanki çok mu önemli ...


4 yorum:

Handan dedi ki...

Başucumda kalem kâğıt var sırf bu yüzden :-) Gerçi sabaha çoğu çöpü boyluyor ya neyse:-)

özii dedi ki...

Denedim canım o konuda başarılı olamadım :(

Unknown dedi ki...

Çok tatlısınız bayanlar.telefon notu....fıkra gibi..

özii dedi ki...

Teşekkürler gunosabla :)